Tiedote: Koronaviruksen vaikutukset 3D-systemin toimintaan

Olosuhteiden vuoksi olemme ryhtyneet ennalta ehkäiseviin toimiin, joilla haluamme osaltamme vaikuttaa niin henkilökuntamme, kuin asiakkaidemme että yhteistyökumppaneidemme hyvinvointiin.  Lähtökohtana toimissa on kaikkien osapuolien terveys sekä parhaan mahdollisen palvelun tarjoaminen asiakkaillemme myös koronan aikana.

Poikkeustilanteesta huolimatta asiakaspalvelumme toimii normaalisti kotikonttoreilta käsin, mutta 3D-Win ohjelmistokoulutukset olemme peruneet huhtikuun loppuun asti. Henkilökohtaisia tapaamisia emme tällä hetkellä järjestä, mutta palvelemme asiakkaita sähköpostilla sekä puhelimitse.

Jos mieltäsi jäi askarruttamaan jokin asia tilanteeseen liittyen, voit olla yhteydessä suoraan omaan 3D-Win yhteyshenkilöösi, tai sähköpostilla: 3dwin@novatron.fi